Od 1 września 2019 istnieje obowiązek zgłaszania i aktualizacji zgłoszeń SENT z konta zaawansowanego z kontekstu firmy, nie osoby fizycznej.
Obecnie istnieje jednak możliwość zgłoszenia i aktualizacji SENT z konta podstawowego lub z konta zaawansowanego bez rejestracji reprezentacji . W ostatnich dniach pojawił się komunikat na stronie PUESC, iż Od 1 października 2020 takiej możliwości nie będzie!
Oznacza to, że klient, dokonujący zakupu towarów podlegających pod zgłoszenie SENT i nieposiadający odpowiedniego konta, nie będzie miał możliwości zamknięcia SENT.
Od 1 października 2020 nie będzie możliwości zgłoszenia i aktualizacji zgłoszeń SENT z konta prostego albo konta zaawansowanego bez rejestracji podmiotu albo bez rejestracji w obszarze SENT!
Link do instrukcji, jak dokonać rejestracji, znajduje się pod adresem: https://puesc.gov.pl/documents/10180/75428865/10.+Instrukcja+krok+po+kroku+-+SENT.PDF
Nasi specjaliści pozostają do Państwa dyspozycji w zakresie udzielania porad na temat zamykania systemu SENT. W tym celu prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta tel.+48 81 820 07 88 lub e-mail: biuro@gorner.pl